۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
رونالدو روی ریل افول

شب گذشته(چهارشنبه) برای اولین بار کریستیانو رونالدو در دوران حرفه ای ورزش خود دومین بازی متوالی در فینال را باخت؛ فینال‌های سوپرکاپ ایتالیا و جام حذفی ایتالیا که یوونتوس از آن‌ها بازنده بیرون آمد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، در ریاض عربستان دو تیم یوونتوس و لاتزیو برای برگزاری فینال سوپرکاپ ایتالیا به مصاف هم رفتند که یوونتوس با نتیجه ۳-۱ آن بازی را واگذار کرد و از دستش از جام کوتاه ماند.

شب گذشته اگرچه یوونتوسی‌ها با روحیه خوبی پا به بازی با ناپولی گذاشتند، اما پس از تساوی بدون گل در وقت قانونی مسابقه، بیانکونری در پنالتی‌ها شکست خورد تا ناپولی به عنوان قهرمانی جام حذفی ایتالیا دست پیدا کند.

در حالی شب گذشته یووه بازی را به حریف دیرینه خود واگذار کرد که رونالدو در جریان بازی تأثیر آنچنان مثبتی نداشت. ستاره پرتغالی یووه که این روزها به خاطر عملکرد نه چندان جالبش پس از دوران قرنطینه نقد شده بود، در بازی فینال دیشب نیز با اقبال خاصی مواجه نشد و نهایتاً شاهد شکست تیمش در ضربات پنالتی بود.

نکته جالب توجه درباره شکست شب گذشته یوونتوس، دومین باخت متوالی رونالدو در رقابت‌های فینال بود. وی تا این لحظه از دوران فوتبالی خود هیچگاه از دو فینال پیاپی بازنده خارج نشده بود.

بوفون نیز شب گذشته فرصت داشت تا در مقابل چشمان مانچینی به رکورد او از لحاظ کسب بیشترین تعداد جام حذفی ایتالیت برسد که این اتفاق برای او نیز نیافتاد تا تعداد قهرمانی جیجی افسانه‌ای بر روی عدد پنج باقی بماند.

کد خبر 429342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.