شهریاری: روحانی به توصیه‌های کارشناسان درمانی توجهی نکرد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه از ابتدای شیوع بیماری کرونا رئیس جمهور به توصیه‌های کارشناسان حوزه بهداشت و درمان توجه نکرد، اما امیدواریم برای کنترل بیشتر این بیماری روحانی توصیه‌های متخصصان این بیماری را جدی بگیرد.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرد: متأسفانه شیوع بیماری کرونا در برخی از استان‌های کشور به پیک خود رسیده است؛ زیرا در حال حاضر بسیار از شهروندان استان‌های قرمز، همچنان شیوع بیماری کرونا جدی نگرفته‌اند و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.

وی افزود: اگر شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند، شیوع بیماری کرونا در کشور دوباره شدت گرفت، به ویژه در فصل پاییز و زمستان که ایران میزبان بیماری آنفلوانزا است، احتمال شیوع دوباره این بیماری در کشور افزایش خواهد یافت. از مردم انتظار داریم نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی جدی باشند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متأسفانه در استان‌های خوزستان، آذربایجان غربی، هرمزگان، کردستان و سیستان و بلوچستان در ابتدا پیک این بیماری وجود نداشت و از همین رو برخی از شهروندان بیماری کرونا را جدی نگرفته بودند، اما امروز این استان‌ها در وضعیت قرمز قرار دارند. امیدواریم شهروندان با رعایت بهداشت فردی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی جان خود و خانواده خود را از این بیماری حفظ کنند.

شهریاری خاطرنشان کرد: متأسفانه از ابتدای شیوع بیماری کرونا رئیس‌جمهور به توصیه‌های کارشناسان حوزه بهداشت و درمان توجه نکرد، اما امیدواریم برای کنترل بیشتر این بیماری روحانی توصیه‌های متخصصان این بیماری را جدی بگیرد.

کد خبر 429327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.