به ورزش جوانان در اردستان توجه نمی‌شود

نماینده اردستان در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: تلاشی در حوزه ورزش جوانان در اردستان و روستاهای آن دیده نمی‌شود.

حسین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص مشکلات حوزه ورزش در شهرستان اردستان، اظهار کرد: تنها استخر سرپوشیده شهر اردستان حدود دو سال است که تعطیل شده و با وجود هزینه ۴۰۰ میلیون تومانی برای تکمیل این استخر پیمانکار طرح تاکنون اقدامی برای تکمیل آن نداشته است.

وی در خصوص پروژه‌های ناتمام ورزشی در اردستان، تصریح کرد: پروژه ناتمام زورخانه اردستان بعد از چندین سال هنوز تکمیل نشده و ۲۰ سال از رها شدن پروژه استادیوم ورزشی شهر مهاباد می‌گذرد و این در حالی است که دو سالن ورزشی موجود آن هم به دلیل نداشتن تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و کف پوش فرسوده غیرقابل استفاده است.

نماینده اردستان در شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان اردستان اهمیتی به ورزش شهرهای مهاباد و زواره نمی‌دهد، اظهار کرد: این بی‌اهمیتی باعث شده همان تعداد از هیئت‌های ورزشی که فعال بودند نیز به دلیل بی‌توجهی این اداره سرخورده شده و حتی با وجود نیرو و تامین بودجه مردمی فعالیت خود را ادامه ندهند.

وی با بیان اینکه تلاشی در حوزه ورزش جوانان در اردستان و روستاهای آن دیده نمی‌شود، گفت: انتظار داریم مدیریت جدید اداره کل ورزش و جوانان در بازدیدهای میدانی خود جلساتی با هیئت‌های ورزشی داشته باشد تا این شهرستان در موضوع ورش جوانان حرکت‌های جدیدی داشته باشد.

باقری با اشاره به لزوم توجه ویژه به فضاهای ورزشی در مناطق کویری، اظهار کرد: در این منطقه هفت زمین چمن وجود دارد اما به دلیل اینکه اردستان منطقه‌ای کویری است باید این زمین‌ها سکوهایی داشته باشند که از ورود ریزگردها به زمین چمن جلوگیری کند که متأسفانه این موضوع در زمین‌های چمن اردستان و مناطق کویری دیده نشده است و باید برای این موضوع و کاربردی کردن  زمین‌های چمن تصمیمات لازم اتخاذ شود.

کد خبر 429313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.