اتمام عملیات پروژه تعریض پل مهندس پرتوی مشهد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد از اتمام عملیات پروژه تعریض پل پرتوی خبرداد و گفت: این پروژه توسط سازمان عمران شهرداری مشهد تحت نظر معاونت عمران و حمل و نقل اجرا شده است.

به گزارش ایمنا، خلیل الله کاظمی در این باره اظهار کرد: در سال گذشته فاز اول تعریض پل مهندس پرتوی از مسیر مشهد به طرقبه و شاندیز انجام شد و فاز دوم پروژه در مسیر برگشت بدون تأخیر به پایان رسید.

وی افزود: در فاز دوم عرض پل مهندس پرتوی سه متر افزایش پیدا کرد و تعریض بولوار وکیل آباد بعد از پل و اصلاح هندسی قبل از آن در دستور کار قرار گرفت.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد ادامه داد: از پل مهندس پرتوی تا تقاطع شهید برونسی یک هزار و ۱۸۰ متر زیر بار تعریض قرار گرفت که در برخی نقاط تا سه متر با افزایش عرض بولوار وکیل آباد همراه شد همچنین قبل از پل دو سمت بولوار تعریض گردید به طوری که در سمت چپ مسیر برگشت تا سه متر و در سمت راست نهایت تا شش متر افزایش عرض صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: پس از اجرای فاز اول که شامل ایجاد کنارگذر ویژه به سمت شاندیز، تعریض پل به میزان حدوداً ۹ متر و ساماندهی ایستگاه تاکسی و اتوبوس مقابل وکیل آباد ۹۳ بود، شاهد تأثیرات ترافیکی خوبی در جهت آسایش مردم و کاهش زمان سفر مشاهده گردید و اتمام مسیر برگشت نیز می‌تواند در کاهش ترافیک به ویژه در روزهای پایان هفته نقش مهمی داشته باشد.

کاظمی افزود: این پروژه توسط سازمان عمران شهرداری مشهد تحت نظر معاونت عمران و حمل و نقل اجرا شد.

کد خبر 429294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.