افتتاح سرای محله بوستان فردیس تا پایان سال جاری

شهردار فردیس از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه سرای محله بوستان این شهر خبر داد و گفت: قصد داریم این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خسروزاده در حاشیه بازدید از روند اجرایی سرای محله پارک بوستان فردیس که صبح پنجشنبه انجام شد، افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان را یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های توسعه شهری دانست و اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی و خدماتی هنگامی مؤثر و موفق است که در اجرای آنها از نظرات شهروندان استفاده شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث سه سرای محله در محلات پیک، شهرک راه‌آهن و پارک بوستان فردیس در حال انجام است، عنوان کرد: قصد داریم این پروژه‌ها را هرچه سریع‌تر تکمیل کرده و به بهره برداری برسانیم.

شهردار فردیس با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی احداث سرای محله پارک بوستان این شهر، افزود: در نظر داریم این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

خسروزاده با بیان اینکه برای احداث پروژه سرای محله پارک بوستان فردیس اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: مساحت این پروژه ۶۰۰ متر است که در دو طبقه احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد تا پایان سال جاری نسبت به تکمیل و بهره برداری از ۱۸ پروژه عمرانی و خدمات شهری اقدام کند، تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها سرانه‌های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز در فردیس افزایش می‌یابد.

کد خبر 429292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.