دخالت‌های بیجا در انتخابات ورزشی اصفهان موجب نگرانی شده بود

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان گفت: امور جوانان در اداره ورزش و جوانان به شکل تخصصی پیگیری نمی‌شود که لازم است مدیریت جدید این اداره کل در استان به بررسی این موضوع بهای بیشتری داده و در صدد رفع آن برآید.

محمد باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با انتقاد از وضعیت پیشین مدیریت ورزش استان اصفهان، اظهار کرد: ورزش استان همواره سرآمد ورزش کشور بوده اما شرایط به سمتی رفت که شاهد ضعف شدید مدیریت در ورزش استان، بکار گرفته نشدن افراد صاحب نظر، دخالت‌های بیجا در انتخابات ورزشی و برخوردهای ناپسند در این عرصه بودیم که موجب نگرانی جامعه ورزشی و مردم شده بود.

وی افزود: از اداره ورزش و جوانان استان به عنوان متولی مسئولیت خطیر حوزه ورزش و جوانان انتظار داریم با تغییرات مثبت و با کمک نیروهای نخبه و کارآمد چه در رأس هیئت‌های ورزشی چه در ادارات ورزش و جوانان شاهد تغییرات مثبتی از این پس باشیم که لازم است نیروهایی که شایستگی لازم را ندارند جای خود را به افراد دلسوز دهند.

نماینده لنجان در شورای اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم حمایت از باشگاه‌های قهرمان‌پرور و سمن‌های ورزشی، تصریح کرد: باشگاه‌های استان اصفهان باید از افراد سرمایه‌گذار بخش خصوصی حمایت کنند و نباید باشگاه‌ها دولتی باشند اما در استان اصفهان به دلایل بسیار فعالیت بخش خصوص کمرنگ است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی یک باشگاه ورزشی در یک روستا یا شهرستان افتتاح می‌شود بزه‌های اجتماعی کاهش یافته و انرژی جوانان آن منطقه به شکل مثبتی تخلیه شده و تأثیرات مثبت آن در سلامت و نشاط جامعه نمایان می‌شود.

باتوانی با بیان اینکه لازم است اداره کل ورزش و جوانان بر عملکرد مالی هیئت‌های ورزشی نظارت دقیق داشته باشد، افزود: باید درآمدها شفاف بوده و مشخص شود که بودجه‌ها در چه مواردی صرف می‌شود زیرا در سال‌های اخیر شاهد هیچ احداث جدیدی در بسیاری از شهرستان‌ها از جمله لنجان نبوده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان، اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگ اداره ورزش و جوانان با شوراها به خصوص شورای اسلامی استان که چکیده پنج هزار نفر اعضای شوراهای شهرستان‌های استان اصفهان هستند می‌تواند کمک بزرگی به رفع دغدغه‌های این دو حوزه داشته باشد.

وی با تاکید بر مغفول ماندن مشکلات جوانان در این اداره کل، تصریح کرد: امور جوانان در این اداره به شکل تخصصی پیگیری نمی‌شود هرچند دغدغه‌ها و مشکلات بسیاری امروز گریبانگیر جوانان بوده که لازم است مدیریت جدید این اداره کل در استان به این موضوع بهای بیشتری داده و در صدد رفع آن برآید.

کد خبر 429291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.