رفع بیش از ۳۰ هزار مورد سد معبر در سطح شهر مشهد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از رفع بیش از ۳۰ هزار سد معبر در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۹ در سطح شهر خبر داد.

علیرضا صحراگرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سد معبر یکی از مسائلی است که شهرداری‌ها همواره با آن رو به رو هستند و این مسأله بسیار حائز اهمیت است چرا که علاوه بر ایجاد نازیبایی در شهر، آرامش شهروندان را بر هم می‌زنند و گاهی مشکلات عدیده‌ای را پدید می‌آورد.

وی ادامه داد: سد معبر دست فروش، بساطی، وانت، گاری و خودروی دست فروش، سد معبر اصناف و همچنین سد معبر مصالح، عوامل ساخت و ساز، سد معبر نخاله، وجود مانع در پیاده رو و سواره رو، از مهمترین و پرتکرارترین موارد در حوزه سد معبر است.

صحراگرد با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۹ بیش از ۳۰ هزار مورد سد معبر در کلانشهر مشهد رفع شده است خاطرنشان کرد: منطقه ثامن با ۸۵۱ مورد کمترین سد معبر و منطقه ۴ با ۶۵۶۸ مورد بیشترین موارد سد معبر را داشتند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه نیروهای پر تلاش حوزه سد معبر در مرحله نخست با تذکر شفاهی به مغازه‌دارانی که اقدام به سد معبر کرده‌اند اخطار می‌دهند و سپس اخطار کتبی صادر می‌شود افزود: از ابتدای سال تا کنون ۱۰ هزار و ۳۹ اخطاریه به اصناف جهت رفع نازیبایی و سد معبر صادر شده است.

کد خبر 429216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.