پیمانکار راه اندازی دوچرخه‌های اشتراکی یزد اخطار گرفت

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد گفت: دوچرخه‌های اشتراکی هنوز تحویل شهرداری نشده و به همین دلیل پیمانکار پروژه اخطار گرفته است.

حمیدرضا قمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طولانی شدن روند راه اندازی دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی در شهر یزد باعث تحمیل خسارت به پیمانکار شده است، اظهار کرد: دوچرخه‌های نصب شده در ایستگاه‌ها براثر تابش آفتاب شدید و تجهیز نبودن ایستگاه‌ها به سایبان آسیب فراوانی دیده است.

وی افزود: به همین دلیل کمیسیون شهر هوشمند همه مراجع مرتبط با راه اندازی ایستگاه‌های دوچرخه‌های اشتراکی را برای ارائه توضیح دعوت و دلایل آنها را بررسی کرد.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد با بیان اینکه اجرای سایبان بخشی از تعهدات پیمانکار است، افزود: تا این لحظه پروژه تحویل شهرداری نشده و به همین دلیل شورای شهر و شهرداری به پیمانکار اخطار تأخیر در اجرا و تحویل پروژه را داده اند.

وی با بیان اینکه در بافت تاریخی پیدا کردن مکان مناسب برای جانمایی ایستگاه‌های دوچرخه کار ساده‌ای نیست، تصریح کرد: در تلاش هستیم همزمان با راه اندازی این دوچرخه‌ها در شهر، مسیرهای ویژه نیز احداث شود تا شهروندان امنیت بیشتری برای دوچرخه سواری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: احداث پارک دوچرخه سواری نیز یکی از برنامه‌های کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای شهر یزد است که بزودی اجرایی می‌شود.

کد خبر 429161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.