اولویت‌ دستگاه قضا تکریم ارباب رجوع و مبارزه با فساد است

دادستان اصفهان گفت: اگر به دنبال تحقق عدالت اجتماعی هستیم باید مبارزه و برخورد بی‌امان با مفسدین انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از خوانسار، علی اصفهانی امروز (سه‌شنبه) در مراسم معارفه دادستان جدید خوانسار اظهار کرد: اگر در دستگاه قضائی مردمی و انقلابی بودن را رعایت کنیم تحول بزرگی در دستگاه قضا ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر مبنای کار قَضاوت بر اساس دین و اصول انقلاب نباشد ارزش ندارد، گفت: نیروهای صالح و فاضل در دستگاه قضائی باید انتخاب شوند، نیروی انسانی صالح مهمترین عنصر تحول در دستگاه قضائی است، دست ناپاک نمی‌تواند جامعه را پاک کند.

دادستان اصفهان گفت: برخورد قاطع و بدون ملاحظه در دستگاه قضائی باید در رابطه با هر فردی صورت گیرد تا اگر فسادی اتفاق افتاد و مستنداتی قوی در جرم وی وجود داشت بدون نگاه به سمت و منصب برخورد شود.

اصفهانی تأکید داشت: جوانانی که انگیزه انقلابی دارند مایه تحول در دستگاه قضائی هستند، اولویت‌های امسال دستگاه قضائی تکریم ارباب رجوع، مبارزه با فساد برای ریشه‌کن شدن بسترهای فساد است.

وی گفت: اگر به دنبال تحقق عدالت اجتماعی هستیم باید مبارزه و برخورد بی‌امان با مفسدین انجام شود.

دادستان اصفهان متذکر شد: امسال در راستای تأمین نیاز کشور به ماسک و مواد ضدعفونی کننده و لوازم بهداشتی تمام مردم و مسئولان جهش تولید را عملیاتی کردند، اگر این همدلی و هم افزایی در سایر کارها نیز صورت گیرد مشکلات برطرف می‌شود، با اختلاف کاری پیش نمی‌رود و فقط ضرر به مردم و جامعه می‌زند.

اصفهانی تصریح کرد: جهادی عمل کردن مشکلات را حل می‌کند، حمایت از تولید کننده و برخورد با مخلان نظم و امنیت در دستور کار دستگاه قضائی است، با سارقین مسلح بدون هیچ مماشاتی برخورد خواهد شد.

وی متذکر شد: دستگاه قضائی از تولیدکنندگان در جهت رفع موانع تولید حمایت می‌کند و در این راستا اولویت دستگاه قضائی مبارزه با قاچاق و واردات بی‌رویه کالا، مبارزه با مفسدان و رشوه خواران و اصلاح نظام بانکداری است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات محمود خلیلیان قدردانی و محمد قاسمی به سمت دادستان خوانسار منصوب شد.

کد خبر 429159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.