امیدوارم کبدی دوباره جایگاه اصلی خود را پیدا کند

مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: نگاه فدراسیون نگاه بلند مدت به رشته کبدی است که تمام ظرفیت‌ها را در بر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ سید محمد طباطبایی امروز- سه شنبه -۲۷ خرداد در جلسه هم اندیشی با رئیس فدراسیون و هیئت کبدی استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در رشته کبدی وجود دارد، امیدوارم فدراسیون کبدی نهایت حمایت را از استان اصفهان انجام دهد.

وی ادامه داد: نگاه فدراسیون نگاه بلند مدت به رشته کبدی است که تمام ظرفیت‌ها را در بر گرفته است، باید ورزش استان را حمایت کنیم تا شاهد رشد این رشته ورزشی باشیم.

مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: زمانی که رئیس فدراسیون از استان اصفهان حمایت می کند، هیئت کبدی استان کار سختی پیش رو خواهد داشت. رشته کبدی می‌تواند در بیشتر شهرهای استان اصفهان فعال شود.

طباطبایی اضافه کرد: استعدادیابی و پیکر سنجی در استان اصفهان انجام خواهد شد، این کار باعث می‌شود که این رشته پیشرفت چشم‌گیری داشته باشد. ورزش کبدی در دولت آباد آغاز شد و شاهد نمایان شدن استعدادهای زیادی بودیم. رئیس هیئت از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند که این برنامه‌ریزی در آینده شاهد پیشرفت کبدی خواهیم بود زیرا استراتژی‌های رئیس هیئت آگاهانه است.

وی ادامه داد: از این رشته حمایت‌های لازم انجام خواهیم داد. اگر افتخاراتی در ورزش داریم به خاطر حضور ورزشکاران خوب اصفهان است، امیدوارم که از ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده شود و این رشته دوباره جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

کد خبر 429146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.