استودیو رسانه شهر شهرداری سمنان افتتاح شد

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان از افتتاح استودیو رسانه شهر شهرداری با حضور استاندار سمنان و تعدادی از مدیران شهری خبر داد.

علی اکبر بنی اسدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در این باره اظهار کرد: تشکیل شبکه رسانه‌ای در شهرداری از اقدامات مهم حوزه روابط عمومی است در این شبکه از تمام ظرفیت‌های لازم، شامل رسانه مکتوب (بولتن‌های خبری افق شهر)، رسانه سایبر (درگاه الکترونیکی شهرداری و پایگاه خبری شهرداری) و رسانه‌های صوتی (استودیو رسانه شهر) و رسانه‌های مجازی برای ارتباطات استفاده شده است.

وی راه اندازی استودیو رسانه شهر را تکمیل شبکه رسانه‌ای شهرداری دانست و افزود: استودیو رسانه شهر با توان تولیدات رادیویی قابل پخش از شبکه رادیو سمنان و فضای مجازی با حضور استاندار و تعدادی از مسئولان ارشد استانی و محلی افتتاح شد.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان با اشاره به رادیو کودک گفت: در راستای شهر دوستدار کودک رادیو کودک نیز با استفاده از پتانسیل‌های استودیو رسانه شهر راه اندازی شده که برنامه‌های متنوعی به صورت هفتگی برای کودکان شهر اخلاق ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی استودیو رسانه شهر از زمینه‌های مهمی است تا شهرداری به عنوان نهاد اجتماعی تمام ظرفیت‌ها و خدمات خود را به شهروندان اطلاع رسانی کند همچنین با اجرایی شدن این مهم شاهد ارتقای فرهنگ شهروندی و جلب مشارکت شهروندان در امور شهر خواهیم بود.

کد خبر 429117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.