بهره‌برداری از مرکز کنترل هوشمند مشهد در سال‌جاری

مدیرکل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون ماده صد شهرداری مشهد از بهره برداری مرکز کنترل هوشمند درسال جاری خبرداد.

به گزارش ایمنا، مسعود ایاز اظهار کرد: برای نظارت بر ساخت و سازها برنامه‌ای جامع تدوین شده است؛ همچنین مصوبه‌ای در کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر آموزش مستمر کارکنان وجود دارد.

وی افزود: امروز اولین جلسه آموزشی در این زمینه است. علت تأخیر در برگزاری جلسه نیز شیوع ویروس کرونا بوده است. در حال حاضر بنا بر این است که این جلسات به صورت مستمر هر ماه برگزار شود.

مدیرکل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون ماده صد شهرداری مشهد تصریح کرد: در این جلسات نکات قانونی، اخلاقی، مثبت و منفی عملکرد استان یادآوری و گوشزد خواهد شد و در پایان نیز آزمونی در راستای ارزیابی شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله طرح‌هایی که در راستای هوشمند سازی در دستور کار قرار گرفته می‌توان به استفاده از فناوری‌های نوین مانند پهباد، دوربین و سامانه الکترونیکی اشاره کرد؛ همچنین کلیه اقدامات ما در سال گذشته به صورت سیستمی بوده و اقدامات دستی حذف شده که این روند به صورت مستمر در حال تکمیل شدن است.

ایاز با اشاره به بهره برداری از مرکز کنترل هوشمند در سال جاری، افزود: در نظر داریم در راستای بهبود رصد و پایش، بر روی ماشین‌های نظارتی دوربین نصب شود.

مدیرکل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون ماده صد شهرداری مشهد گفت: همچنین یکی دیگر از اولویت‌های ما بحث برداشت حریم به وسیله پهباد است که با استفاده از آن روند نظارت نیز بهبود خواهد یافت.

کد خبر 429113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.