لزوم اصلاح قانون شهرداری/شهرداری ماسک رایگان توزیع می‌کند

در این بسته خبری از آغاز بازآفرینی سرای روغنی شیراز تا افزایش تولید زباله در گرگان و بازدید استاندار از طرح‌های شهرداری سمنان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تجهیز بازار تبریز به حسگرهای هوشمند اطفای حریق

علیرضا زبردست، سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه هوشمندسازی تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی این شهر در دستور کار سازمان قرار گرفته است، گفت: در این راستا حسگرهای اطفای حریق در بازار تبریز نصب می‌شود.

تکمیل مناسب سازی پیاده روهای تهران

با اعلام معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طرح مناسب سازی پیاده‌روهای تهران که در سال ۹۹ کلید خورد تا پایان سال آماده بهره برداری خواهد شد.

کارت بلیط اتوبوس‌های اردبیل فعال است

عارف علی پسندی، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل از نظارت و کنترل کامل بر پرداخت‌های الکترونیکی در اتوبوس‌های درون شهری خبر داد و گفت: تمامی دستگاه‌های کارت بلیط نصب شده بر روی اتوبوس‌ها فعال هستند.

شهرداری تهران ماسک رایگان در بین مردم توزیع کند

ایرج حریر چی، معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بهترین روش پیشگیری از شیوع کرونا استفاده از ماسک است، افزود: رئیس جمهور به وزرات صمت و شهرداری تهران دستور داده است تا ماسک ارزان در اختیار مردم قرار دهند.

بازدید استاندار از طرح‌های شهرداری سمنان

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان روز سه شنبه از طرح‌های در دست ساخت شهرداری سمنان شامل خانه تاریخی دانایی و منطقه کهنه دژ، شهربازی بزرگ سمینا و کمپ زائر، بوستان کومش، باغ راه اِنجیلا، مرکز پایش تصویری و بوستان هوشمند کودک این شهر بازدید کرد.

آزادسازی خیابانی بعد از ۶۰ سال

علی اصغر حاج حیدری، شهردار خمینی‌شهر گفت: مسیر بلوار مرکزی در منطقه ورنوسفادران بعد از ۶۰ سال آزادسازی شد و خط دوم این بلوار که از خیابان امام خمینی (ره) شمالی را به خیابان منتظری متصل می‌کند، تا سه ماه دیگر احداث می‌شود.

قانون شهرداری باید اصلاح شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور گفت: بسیاری از مشکلات موجود به خاطر ناکارآمدی و قدیمی بودن قانون است و اصلاح قانون شهرداری از آن اموری است که باید حتماً در دستور کار خود قرار دهد.

آغاز بازآفرینی سرای روغنی شیراز

عملیات عمرانی طرح بازآفرینی فضای شهری سرای روغنی، به عنوان یکی از مراکز مهم تجاری تاریخی شیراز، با حضور مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر و کسبه و معتمدان بازار وکیل شیراز، آغاز شد.

آسفالت محلات حاشیه‌ای دو گنبدان

مسعود ظفری، شهردار دو گنبدان از آسفالت مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار این شهر خبر داد.

افزایش تولید زباله در گرگان

موسی الرضا صفری، معاون خدمات شهری شهردار گرگان گفت: در سه ماه نخست سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا تولید زباله نزدیک به ۸۳ تن نسبت به سه ماه نخست سال گذشته افزایش داشته است.

کد خبر 429105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.