فعالیت‌های شهرداری سمنان در بازآفرینی بافت تاریخی قابل تقدیر است

استاندار سمنان گفت: سمنان شهری تاریخی است و بنیان‌های تاریخی قوی دارد که باید با بازآفرینی، این بافت را احیا نمود. حرکت‌های شهرداری سمنان در این زمینه بسیار مناسب و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز علیرضا آشناگر به اتفاق منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی، راضیه شهاب مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، دانایی فرماندار سمنان، ناظم رضوی شهردار و اعضای شورای شهر و تعدادی از مدیران شهری از پروژه‌های عمرانی شهرداری سمنان بازدید و از نزدیک با روند پیشرفت آنها آشنا شدند.

وی در این بازدید گفت: یکی از فعالیت‌های بسیار مهم در جذب گردشگر، بهسازی و باطراوت نمودن ورودی و خروجی‌های شهرهاست که شهرداری سمنان توانسته با ساماندهی مجموعه بوستان سیمرغ همراه با فضای اختصاصی برای بانوان، کودکان و ساماندهی مشاغل مزاحم در شهرک صنفی، فعالیت‌های بسیار خوبی را رقم بزند.

استاندار سمنان به بازآفرینی بافت تاریخی این استان اشاره کرد و گفت: سمنان شهری تاریخی است و بنیان‌های تاریخی قوی دارد که باید با بازآفرینی، این بافت را احیا نمود. حرکت‌های شهرداری سمنان در این زمینه بسیار مناسب و قابل تقدیر است.

آشناگر ضمن تقدیر از فعالیت‌های عمرانی شهرداری سمنان، تصریح کرد: با استمرار این فعالیت‌ها و تکمیل شدن مرمت و بازآفرینی خانه‌های تاریخی و باغ راه‌هایی که شهرداری سمنان در دستور کار دارد، شهر سمنان آینده بسیار خوبی در زمینه گردشگر پذیری و دستیابی به جایگاه مناسب در زیست شهری دارد.

استاندار سمنان از خانه‌های تاریخی محله کهنه دژ، شهربازی بزرگ سمینا، کمپ زائر و دیگر پروژه‌های عمرانی شهرداری سمنان بازدید و در انتها پروژه‌های مرکز پایش تصویری کنترل ترافیک و استودیو رسانه شهر شهرداری سمنان را افتتاح کرد.

کد خبر 429086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.