منطقه ۱۲ پیشرو در اجرای طرح پیرایش شهری

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه در اجرای طرح پیرایش شهری که باعث ایجاد رشد اقتصادی و فرهنگی معابر می‌شود، پیشرو بوده است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سیمای شهری یکی از مهمترین ارکان شهر پایدار است زیرا هنگام ورود افراد به یک شهر اولین موردی که به چشم آن می‌آید سیمای شهری است و بی‌توجهی به این موضوع باعث از رونق افتادن شهر می‌شود.

وی تصریح کرد: یکنواختی نماها و تابلوهای مکان‌های تجاری باعث زیباتر شدن شهر و برطرف کردن بی نظمی در سطح شهر می‌شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در خصوص اجرای پیرایش شهری در خیابان رباط سوم منطقه ۱۲، افزود: اجرای طرح ساماندهی تابلوهای اماکن تجاری، تابلوهای شهری و ترافیکی، ساماندهی پیاده‌روها و فضای سبز، شست و شوی معابر، نوسازی دیوارهای مخروبه و فرسوده و رفع نازیبایی‌ها در دستور کار منطقه ۱۲ قرار دارد که با سرعت قابل توجهی در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: اجرای این طرح باعث ایجاد رشد اقتصادی و فرهنگی معابر خواهد شد و شهرداری منطقه ۱۲ تمام توان خود را برای هرچه بهتر اجرا شدن این طرح به کار خواهد برد.

باقری خاطرنشان کرد: مجموعه توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار که با صرف اعتباری معادل ۲۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال احداث شده، آماده بهره‌برداری است.

وی گفت: پروژه مجموعه توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار «بانو امامی» در زمینی به متراژ ۳۲۵ مترمربع و زیربنای یک هزار و ۱۲۲ متر مربع در خیابان امین واقع شده و با صرف اعتباری معادل ۲۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال احداث شده است.

کد خبر 429080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.