سیاری: وابسته نبودن به کارشناسان خارجی از افتخارات ارتش است

معاون هماهنگ کننده ارتش در همایش آموزشی تربیتی فرماندهان مراکز آموزشی تخصصی ارتش در اصفهان گفت: افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران بر این است که در زمینه آموزش‌های تخصصی و تربیتی به کارشناسان کشورهای خارجی وابسته نیست.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری در همایش آموزشی تربیتی فرماندهان مراکز آموزشی تخصصی آجا در اصفهان گفت: امروز نقش و آثار ارزنده این آموزش‌ها در رزم و پاسداری از مرزها بیش از گذشته دیده می‌شود و این افتخار بیانگر کارآزمودگی فرماندهان و مربیان مراکز آموزشی است.

وی افزود: بسیاری از آموزش‌ها پیش از انقلاب در خارج از کشور برگزار می‌شد و امروز افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران بر این است که در زمینه آموزش‌های تخصصی و تربیتی به کارشناسان کشورهای خارجی وابسته نیست و تمام این آموزش‌ها با بهره‌گیری از تخصص کارشناسان داخلی و فرماندهان ارتش همچنین استفاده از تجربیات ۸ سال دفاع مقدس در داخل برگزار می‌شود.

در این همایش، جمعی از فرماندهان مراکز آموزشی تخصصی ارتش تجلیل شد.

مرکز توپخانه و موشک‌های سپهبد شهید صیاد شیرازی در اصفهان هم در این همایش رتبه نخست آموزش‌های تربیتی تخصصی مراکز آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد.

در این همایش، امیر سرتیپ نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم شیخ معاون تربیت و آموزش آجا، امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و دیگر فرماندهان و مسئولین حضور داشتند.

کد خبر 429036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.