باشگاه پرسپولیس در ارتباط با فعالیت آکادمی و مدارس فوتبال اطلاعیه صادر کرد

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد افرادی که بخواهند با نام این باشگاه در فوتبال پایه فعالیت کنند باید مجوز بگیرند.

به گزارش ایمنا، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راه‌اندازی آکادمی آموزشی و مدارس فوتبال با نام پرسپولیس بدون اخذ مجوز رسمی از باشگاه، برخلاف مقررات و اقدام علیه منافع باشگاه خواهد بود که با برخورد قانونی روبرو خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است؛ باشگاه پرسپولیس در راستای ساماندهی مدارس فوتبال با امتیاز بهره‌برداری از نام پرسپولیس و در راستای حفظ منافع مادی و معنوی باشگاه و هواداران، قصد دارد نسبت به صدور مجوزهای جدید برای ایجاد مدارس فوتبال پرسپولیس اقدام نماید.

از آنجا که هرگونه فعالیت تیم‌های ورزشی پرسپولیس در اختیار انحصاری شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس قرار دارد و این مساله به ثبت رسمی و قانونی رسیده است. راه‌اندازی مدارس فوتبال پرسپولیس بدون اخذ مجوز از باشگاه، خلاف قوانین و مقررات مربوط به ثبت علائم تجاری، تعرض به حقوق مادی و معنوی باشگاه و دارای وصف مجرمانه است.

باشگاه پرسپولیس با شناسایی مدارس و مجموعه‌هایی که بدون اخذ مجوز رسمی اقدام به راه‌اندازی مدارس فوتبال کره‌اند، پیگرد قانونی را انجام خواهد داد.

کد خبر 429032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.