روزنامه‌های ورزشی ۲۷ خرداد؛ سود ۴۰۰ هزار دلاری اخراج شفر؟

فتحی مدیرعامل سابق استقلال مدعی است استقلال از اخراج شفر سود ۴۰۰ هزار دلاری کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - سه شنبه ۲۷ خردادماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "چهار بازیکن استقلال پول شفر را می‌دهند " از پرداخت پول شفر از محل دریافتی بازیکنان این تیم از جام جهانی خبرداد، موضوعی که اگر صحت آن تأیید شود خبری امیدوار کننده برای آبی پوشان محسوب می‌شود.

"گل" با عنوان"استقلال ۴۰۰ هزار دلار از اخراج شفر سود کرد " به ادعای فتحی مدیرعامل سابق استقلال پرداخت، این در حالی است که افتخاری چند روز پیش اخراج شفر را اشتباه بزرگ قلمداد کرد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "ائتلاف ضعیف ۵+۱ علیه لیگ " به درخواست مجدد شش باشگاه برای لغو لیگ پرداخت، البته که از بین این تیم‌ها اکثراً عزم جزمی برای تعویق لیگ و عدم شرکت در مسابقات دیده نمی‌شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "خیانت کردم چون تیم را صدر جدول تحویل دادم " به پاسخ سنگین فتحی به انتقادات پرداخت.

"ایران ورزشی" با عنوان"مشکل؟ بیرانوند مثل فرزندم است" به اظهارات گابریل کالدرون پرداخت، کسی که آغاز کننده نیمکت نشینی بیرانوند در پرسپولیس بود.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"پس از قهرمانی مذاکره می‌کنم" به اظهارات بشار رسن بازیکن خط هافبک سرخپوشان پرداخت، کسی که به تازگی و در گفت‌وگو با این روزنامه اولویت خود را ماندن در پرسپولیس عنوان کرد.

"صدای سپاهان" با عنوان "ویلموتس مرا یاد استیماچ انداخت " به اظهارات هادی عقیلی پرداخت کسی که ویلموتس را بیشتر از یک مربی به عنوان یک آدم نادرست می‌شناسد.

کد خبر 429015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.