محدودیت های ترافیکی در ۲ محور گیلان اعمال می شود

سرپرست پلیس راه گیلان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو محدودیت های ترافیکی در دو محور رشت- قزوین و آستارا به اردبیل و بالعکس اعمال می شود.

به گزارش ایمنا، سرهنگ جاور صفاری با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) و تعطیلات پایان هفته، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود همانند تعطیلات گذشته شاهد حجم ترافیک در معابر برون شهری به ویژه مبادی ورودی و خروجی استان گیلان باشیم.

وی افزود: در همین راستای و به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

سرپرست پلیس راه گیلان با بیان اینکه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب فردا (سه شنبه) تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در این محورهای ممنوع خواهد بود، گفت: همچنین از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ شب روز جمعه (۳۰ خرداد) نیز از تردد این وسایل نقلیه در محور قدیم رشت - قزوین، آستارا - اردبیل و بالعکس ممانعت خواهد شد.

وی از هموطنان خواست از سفرهای غیر ضرور با توجه به شرایط کشور در زمینه بیماری کرونا جدا خودداری کنند، گفت: در هنگام سفر نیز از انجام حرکات مخاطره آمیز، انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیر مجاز نیز خودداری کنند.

منبع: مهر

کد خبر 428977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.