تهیه بانک اطلاعاتی اختلالات روانی در ۲۲۰ محله اصفهان

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یک تیم ویژه برای جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای دوران پساکرونا و مسائل مربوط به اختلالات روانی به صورت عملیاتی فعال شده و در ۲۲۰ محله اصفهان شبکه سازی محله‌ای انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی ظهر امروز (دوشنبه) در کنفرانس ویدئویی نمایندگان اصفهان و سن پترزبورگ در مورد تبادل تجربیات در زمینه پیشگیری، مدیریت و کنترل همه‌گیری جهانی کووید ۱۹ اظهار کرد: ۱۲ ژوئن روز ملی فدراسیون روسیه را به ملت بزرگ روسیه، شهروندان شهر سن پترزبورگ و همچنین مدیران این شهر تبریک گفته و امیدوارم از نتیجه این دیدار مجازی به نتایج خوب و عملیاتی دست پیدا کنیم.

وی افزود: باور داریم که ملت‌های دنیا هنگام بحران تا زمانی که انسانیت برجستگی خود را نشان می‌دهد، همه زیر پرچم مهربانی، عشق و ارادت هستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بحران جهانی کرونا همه ملت‌های جهان را به نوعی به هم نزدیک کرد و فاصله‌ها را کاهش داد، تصریح کرد: ارتباط بین اصفهان و سن پترزبورگ سابقه دیرینه دارد و خوشحالیم امروز جهانی گرد هم آمدیم تا با حضور مدیران شهری و پزشکی اصفهان با مدیران شهری سن پترزبورگ ارتباط و تعامل برقرار کنیم.

وی تأکید کرد: حضور سرکنسول روسیه در اصفهان و نماینده وزارت امور خارجه در اصفهان نشان دهنده رابطه عمیق و معنوی بین دو شهر است؛ همه باهم بحران سنگینی را در دنیای امروز ظرف مدت چهار ماه پشت سر گذاشتیم و البته این بحران هنوز پایان نیافته است.

محمدی ادامه داد: امروز مایل هستیم در خصوص مبارزه با بیماری ناشناخته و مهلک کرونا مدیران در دو کلانشهر اصفهان و سن پترزبورگ تعامل برقرار کرده و از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: گرچه در دو ماه گذشته اصفهان جز مناطق قرمز کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا بود، اما امروز به همت مدیران و شهروندان کلانشهر اصفهان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اقدامات انجام شده از مرحله قرمز عبور کرده و از اوج بیماری خارج شدیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان مشاوره آنلاین و رایگان به مردم درباره ویروس کرونا در فضای مجازی انجام شد، تصریح کرد: این رویه همچنان به صورت رایگان در اختیار مردم بوده و متخصصان داوطلب خدمات مشاوره‌ای را در این زمینه ارائه می‌دهند.

وی گفت: یک تیم ویژه برای جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای دوران پساکرونا و مسائل مربوط به اختلالات روانی به صورت عملیاتی فعال شده و در ۲۲۰ محله اصفهان شبکه سازی محله‌ای انجام داده است.

محمدی تأکید کرد: بعد از کرونا آمادگی داریم برای کاهش عوارض ناشی از این بیماری اقدامات لازم را انجام دهیم.

کد خبر 428942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • Rkh IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 0
    با سلام لطفا تمام استان این طرح اجرا شود تشکر روستای مورچه خورت
  • اکبر IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 0
    برا سر گرمی هم که شده،بد نیست !