تبادل تجربیات اصفهان و سن پترزبورگ برای مقابله با کرونا

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: مهم‌ترین ارزش خواهر خواندگی دو شهر اصفهان و سن پترزبورگ را بشر دوستی و روابط فرهنگی و انسانی می‌دانیم که در چنین روزهایی نمایان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی ظهر امروز _دوشنبه ۲۶ خرداد ماه ۹۹_ در کنفرانس ویدئویی نمایندگان اصفهان و سن پترزبورگ در مورد تبادل تجربیات در زمینه پیشگیری، مدیریت و کنترل همه‌گیری جهانی کووید ۱۹ اظهار کرد: همراهی برای مقابله با یک مشکل و دشمن مشترک بسیار حائز اهمیت است.

وی تأکید کرد: مهم‌ترین ارزش خواهرخواندگی دو شهر اصفهان و سن پترزبورگ را بشردوستی و روابط فرهنگی و انسانی می‌دانیم که در چنین روزهایی نمایان می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از اقداماتی که امروز نتیجه آن را می‌بینیم در قالب ارتباط شهردار اصفهان با تمام شهرداران شهرهای خواهر خوانده است که پیشنهاد برگزاری نشست‌های مختلف مطرح شد.

وی ادامه داد: این نخستین نشستی است که در سطح مدیران میانی و کارشناسان دو شهر برای تبادل تجربیات برگزار می‌شود.

حجتی افزود: نشست امروز را اعضا شورای اسلامی شهر، کارشناسان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همراهی کردند و در شهر سن پترزبورگ نیز مقامات رسمی از جمله نماینده وزارت امور خارجه، کمیته‌های مربوط به سلامت و شهری حضور داشتند.

وی با بیان اینکه دفتر وزارت‌خارجه در ایران و سفارت ایران در موسکو برای برگزاری این نشست زحمات زیادی کشیدند، گفت: آنچه حاصل این نشست بوده استفاده از تجربیاتی است که از مردم دو شهر اصفهان و سن پترزبورگ محافظت می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهردار اصفهان تصریح کرد: در مرحله تثبیت موضوع نیز تبادل تجربیات نقش مؤثری برای کنترل بهتر ویروس کرونا خواهد داشت.

کد خبر 428939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.