هیئت های برتر ورزش جانبازان و معلولین مشخص شدند

با پایان یافتن ارزیابی عملکرد استان‌ها، هیئت های برتر ورزش جانبازان و معلولین مشخص شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ معاونت امور استان‌ها با بررسی عملکرد هیئت‌های ورزشی برترین‌های سال ۹۸ را در سه گروه (الف، ب، ج) معرفی کرد.

بر همین اساس در گروه الف، هیئت استان تهران با ۸۶۷ امتیاز در مکان نخست ایستاد. هیئت مازندران با ۸۴۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و هیئت خراسان رضوی با کسب ۸۴۱ امتیاز سوم شد. در گروه ب، هیئت استان زنجان با ۶۹۲ امتیاز اول شد. هیئت لرستان با ۶۷۰ امتیاز در مکان دوم ایستاد و هیئت کرمانشاه با ۶۲۶ امتیاز درجایگاه سوم قرار گرفت. در گروه ج، هیئت استان کرمان با ۵۸۱ امتیاز در مکان نخست این گروه قرار گرفت. هیئت استان هرمزگان با کسب ۴۰۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. هیئت سیستان و بلوچستان نیز با امتیاز ۳۷۸ جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

محمد کشاورز، معاون امور استان‌ها در این‌باره اظهار داشت: هدف اصلی ما از ارزشیابی عملکرد هیئت‌ها، هدایت آنها به سمت سیاست‌های فدراسیون، یعنی مدال آوری و قهرمان پروری است. ما هیئت‌ها را بر اساس وسعت، جمعیت، محرومیت و تجهیزات به سه گروه دسته بندی کردیم. این تقسیم بندی بر مبنای ۸ محور اصلی شامل توسعه ورزش قهرمانی و همگانی، علمی و پژوهشی، روابط عمومی، فرهنگی، منابع مالی و تشکیل مجمع انجام شد و در مجموع برای ارزشیابی ۵۷ شاخص را در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: هر ساله شاخص‌های ارزیابی به روز رسانی می‌شود، در اختیار هیئت‌های استانی قرار می‌گیرد. ما بر اساس گزارشات آنها و آیتم‌های اعلام شده، سنجش می‌کنیم.

کشاورز با اشاره به اینکه پس از ارزیابی، کارنامه اولیه برای هیئت‌ها ارسال می‌شود تا در صورت لزوم اعتراض‌های خود را اعلام کنند، خاطرنشان کرد: بعد از بررسی اعتراض‌ها و پاسخ‌دهی به این موضوع، ارزشیابی صورت گرفته را نهایی می‌کنیم. از تمام هیئت‌هایی که زحمت می کشند و به توسعه ورزش جانبازان و معلولین کمک می‌کنند تشکر و قدر دانی می‌کنم. امیدوارم با برگزاری مجامع سالیانه وضعیت و مشکلات هیئت‌ها را بررسی و به بهبود آنها کمک کنیم.

کد خبر 428913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.