سوالات تغذیه‌ای خود در شرایط کرونا را از سامانه ۴۰۳۰ بپرسید

تغذیه صحیح در شرایط کرونا، یکی از اصول مهم در جهت تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با کروناست؛ بنابراین لازم است مواد غذایی که در این جهت کمک کننده هستند را بشناسیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا در دنیا و اهمیت بهره‌گیری از تغذیه صحیح در این دوران، از ۳۱ فروردین ماه امسال، ارائه مشاوره تغذیه از طریق سامانه تلفنی ۴۰۳۰ کلید خورد.

این اقدام به سفارش دفتر بهبود تغذیه معاونت بهداشت وزارت بهداشت و طی برنامه‌ریزی، پیگیری و هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت احسان برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همکاری مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و مدیران تغذیه این معاونت‌ها، توسط مشاورین تغذیه در شبکه بهداشت و درمان کشور که همواره پا به پای اعضای تیم سلامت، در ارتقای سلامت جامعه تلاش می‌کنند، میسر شد.

بنا بر این گزارش، هم اکنون کلیه هم‌میهنان می‌توانند از سراسر کشور با شماره‌گیری ۴۰۳۰ و انتخاب کلید ۶ با مشاورین محترم تغذیه ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در زمینه کرونا در حوزه تغذیه مطرح کرده و مشاوره دریافت کنند.

تعداد مشاوره‌های ارائه شده طی اردیبهشت ماه تا نیمه خردادماه بالغ بر ۴۵۰۰۰ ثبت شده است.

کد خبر 428909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محدثه IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 0
    سلام من حس بویایی و چشایی ام رو ازدست دادم میتونه از علائم کرونا باشه ؟؟