مشمولین وظیفه تا یک هفته پس از تاریخ کنکور مهلت اعزام به خدمت دارند

ستادکل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای، با توجه به تعویق تاریخ برگزاری کنکور سراسری ۹۹ و در راستای کمک به مشمولان، مهلت اعزام به خدمت آنان را تمدید و شرکت در کنکور سراسری را برای آنان مجاز دانست.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستادکل نیروهای مسلح، در اطلاعیه روز دوشنبه این ستاد آمده است: همه مشمولین وظیفه که در سال ۱۳۹۸ موفق به اخذ دیپلم شدند و مهلت معرفی آنان برای خدمت وظیفه عمومی به اتمام رسیده است می‌توانند در کنکور سراسری شرکت و مهلت اعزام به خدمت آنان تا یک هفته بعد از تاریخ انجام آزمون تمدید شد.

این اطلاعیه افزود: این افراد حداکثر یک هفته بعد از شرکت در آزمون سراسری می‌بایست خود را برای اعزام به خدمت به پلیس +۱۰ معرفی و نسبت به تشکیل پرونده اعزام اقدام کنند.

ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بدیهی است در صورت قبولی مشمولین فوق در کنکور سراسری و اعلام نتایج نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور مطابق قانون خدمت وظیفه عمومی افراد قبل از شروع ترم تحصیلی از خدمت سربازی ترخیص خواهند شد.

این اطلاعیه یادآور شد: این مشمولین وظیفه دقت کنند در صورتی که حداکثر یک هفته بعد از کنکور سراسری نسبت به تشکیل پرونده اعزام در دفاتر پلیس +۱۰ اقدام نکنند در صورت قبولی در کنکور هم مجاز به بهره‌مندی از معافیت تحصیلی و ثبت‌نام در دانشگاه نمی‌باشند.

کد خبر 428894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.