ابوترابی: تعطیلات مجلس منتفی شد/ حاجی: نگفتم مجلس تعطیل می‌شود

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلات تابستانی دو هفته ای مجلس شورای اسلامی که متداول بود در این مدت نمایندگان به حوزه های انتخابیه باز می‌گشتند منتفی شد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص تعطیلات ماهانه نمایندگان گفت: تعطیلات تابستانی دو هفته‌ای مجلس شورای اسلامی که نمایندگان در آن به حوزه‌های انتخابیه باز می‌گشتند، منتفی شد.

وی افزود: نمایندگان مجلس یازدهم در جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی به این نتیجه رسیدند که برای بررسی دقیق‌تر مشکلات این روزها، در این مدت نیز در صحن حضور پیدا کنند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت رئیسه تاکید شد که نمایندگان هفته آینده باید در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یابند.

حسینعلی حاجی، عضو هیئت رئیسه مجلس یکی از نمایندگانی است که مصاحبه منتشر شده‌اش با خبرگزاری خانه ملت، باعث وجود شائبه‌های متعدد در مورد تعطیلی مجلس شد.

وی در این باره می‌گوید: من نگفتم مجلس تعطیل است، گفتم نمایندگان در حوزه انتخابیه خود حضور پیدا می‌کنند. مجلس یازدهم تعطیلی ندارد و نمایندگان تنها از ۵ الی ۱۲ تیرماه به حوزه انتخابیه خود باز می‌گردند.

پیش از این خبرگزاری خانه ملت مصاحبه‌ای با حسینعلی حاجی، عضو هیئت رئیسه مجلس منتشر کرد که در آن وی با اشاره به تعطیلات ماهانه مجلس گفته بود: "در جلسه ۲۵ خرداد هیئت رئیسه مقرر شده تا نمایندگان از تاریخ ۵ تیر تا شنبه ۱۲ تیرماه به مدت یک هفته در حوزه‌های انتخابیه حضور پیدا کنند. "

کد خبر 428875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.