عکس روی جلد مجله نیویورکر به یاد جورج فلوید و یاران + عکس

مجله نیویورکر در تازه‌ترین شماره خود عکس روی جلد را به جورج فلوید و دیگر سیاه‌پوستان که مورد تبعیض نژادی قرار گرفتند، اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجله نیویورکر یک هفته نامه ادبی است که شهرت بسیار بالایی در انتشار گزارش از فرهنگ مردمی و وقایع مربوط به آمریکا دارد و به نشر داستان‌های مدرن، داستان‌های کوتاه و نقدهای ادبی گرایش فراوان نشان می‌دهد. این مجله جزو نشریاتی است که در خارج از آمریکا نیز مخاطبان بسیاری دارد و در جریان‌های ادبی و فرهنگی تأثیرگذار است.

نیویورکر در کنار تایمز تأثیرگذارترین مجلات آمریکایی هستند. این مجله که در شهر نیویورک منتشر می‌شود در جدیدترین شماره خود طرحی از جورج فلوید و قربانی‌های دیگر تبعیض نژادی در آمریکا را روی جلدش قرار داده است.

در کنار تصویر جورج فلوید تصویر سیاه‌پوستان دیگری همچون احمد آربی، تونی مک‌دد، تریون مارتین، لاکوآن مک‌دونالد، فردی گری، اریک گارنر، آیانا استنلی جونز، گاردن و چهره‌های دیگر قابل مشاهده است.

هر کدام از این افراد در طول تاریخ ایالات متحده آمریکا مورد تبعیض نژادی قرار گرفتند. بیشتر این شخصیت‌ها قربانی نژادپرستی پلیس شدند، مسأله‌ای که اعتراضات این روزها در آمریکا حول محور آن می‌گردد.

کد خبر 428873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.