پیشرفت ۴۰ درصدی مخزن ۵۰۰ مترمکعبی خیابان مصلی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی خیابان مصلی تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی خیابان مصلی ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در بودجه منطقه ۱۰ پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: احداث خط کلکتور شرقی_غربی و مخزن آب فضای سبز در خیابان سردار خزایی نیز با صرف اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تامین روشنایی پارک‌های سطح منطقه با مبلغ چهار میلیارد ریال در حال اجراست، افزود: ساماندهی پیاده‌روی پارک‌ها و پیاده‌روهای معابر منطقه تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ با همت کارکنان در حوزه‌های مختلف شهرداری به ویژه حوزه عمران رویدادهای خوبی در منطقه ۱۰ رقم خورد، تصریح کرد: سال گذشته حدود ۳۰ پروژه عمرانی در این منطقه فعال بود و با توجه به پیش‌بینی‌ها، اعتبارات مورد نظر پرداخت شد.

شهبازی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شده شاهد رشد ۸۲ درصدی اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به سال ۹۷ بوده‌ایم که دستاوردهای بسیار بزرگی برای شهرداری اصفهان همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم جلب رضایت‌مندی شهروندان از اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های شهرداری، گفت: با افتتاح پروژه‌های عمرانی که سال گذشته طی سه مرحله در این منطقه با حضور مدیران شهری انجام شد، بارقه‌ای از امید و نشاط در دل شهروندان ایجاد شد.

کد خبر 428861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.