بومی بودن ساخت پهپاد توسط ارتش از نقاط قوت این صنعت است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد:بومی بودن و عدم وابستگی صنعت پهپاد ارتش به بیگانگان از نقاط قوت این صنعت است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در گروه پهپاد حضرت ولی‌عصر (عج)، از آشیانه‌های پهپاد، نمایشگاه ادوات و تجهیزات و اماکن و تجهیزات نوسازی شده بازدید کرد و توان عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان طی سخنانی با اشاره به اهمیت راهبردی پهپاد ها، توان و تنوع پهپاد ها در اجرای مأموریت‌های مختلف را بسیار مهم توصیف کرد.

فرمانده کل ارتش عملکرد گروه پهپادی را موجب امیدواری سلسله مراتب دانست و گفت: بومی بودن و عدم وابستگی صنعت پهپاد ارتش به بیگانگان از نقاط قوت این صنعت است.

موسوی اظهار امیدواری کرد با توجه به عدم وجود محدودیت در توسعه و پیشرفت پهپاد ها، ارتش جمهوری اسلامی ایران به آنچه خواسته فرماندهی معظم کل قواست، دست یابد.

وی همچنین صبح امروز با حضور در گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش، از کلیه سمت‌های این گروه و تجهیزات نوسازی شده بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش در این بازدید، کارکنان گروه ۹۹ پدافندی نزاجا را حافظان آسمان ولایت و چشم بیدار ارتش و نیروی زمینی عنوان کرد.

کد خبر 428834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.