همه در حال غرق شدن

چهارصد و هشتاد و یکمین شماره "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "دم ات گرم مهندس" عنوان نخست این رسانه است که اختصاص به مطلبی در مورد عملکرد برخی از مدیران صنعتی در ورزش دارد. در صنعت ایران مدیرانی حضور داشته و دارند که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم تأثیر بسزایی بر ورزش ایران دارند. با نگاهی به افراد تأثیرگذار ورزش ایران به نام‌هایی برمی‌خوریم که جایگاه مدیریتی در ورزش نداشته اما توانستند با عملکرد خود وضعیت ورزش کشور را بهبود بخشیده یا به ورطه سقوط ببرند.

"باید امتیاز تیم فوتبال را بفروشند" تیتر دیگری از این روزنامه است و اشاره به صحبت‌های رسول کربکندی دارد. کربکندی گفته: بودجه سالانه‌ای که برای باشگاه ذوب آهن در نظر گرفته می‌شود، کافی نیست و از نظر من در ورزش حرفه‌ای باید بودجه لازم وجود داشته باشد. او افزوده: با بودجه فعلی، ذوب آهن به سمتی می‌رود که مدیران آن بخواهند امتیاز باشگاه را فروخته و دیگر تیم داری نکنند که آن هم مسائل خاص خودش را دارد.

"همه در حال غرق شدن" عنوان پایانی این رسانه است که به اشتباهات فدراسیون در سال‌ها اخیر پرداخته است. فدراسیون فوتبال شرایط تیم‌های مختلف ملی را به گونه‌ای رقم زده است که طی یک سال اخیر از چهار سرمربی در رده‌ها مختلف ملی، فقط یک نفر در حال حاضر به کار خود ادامه می‌دهد. کشتی فوتبال ایران قرار بود با لنگر فدراسیون نشین‌ها در اقیانوس باثباتی آرام بگیرد و مسیر پیشرفت را حداقل در بخش تیم‌های ملی طی کند اما شرایط طوری رقم خورد که حتی رئیس فدراسیون فوتبال هم در میان امواج بی‌تدبیری‌ها غرق و فوتبال ملی را در شرایط خاصی قرار گرفت.

برای مشاهده تمامی صفحه‌ها روزنامه فوتبال به وقت اصفهان اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 428829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.