پروازهای ایران_ترکیه از سر گرفته خواهد شد؟

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از احتمال بازگشایی مرز هوایی ترکیه و آغاز پروازهای مسافری به این کشور از شنبه هفته آینده (۳۱ خرداد ماه) خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از شرکت‌های هواپیمایی ایران، مقصود اسعدی سامانی درباره تقویم بازگشت به شرایط عادی در ترکیه اظهار کرد: با توجه به ادامه داشتن مذاکرات و صورت گرفتن گشایش‌های جدید در کشور ترکیه، برخی اخبار غیر رسمی در این باره به دست ما رسیده است که احتمالاً مرز هوایی این کشور همسایه از شنبه هفته آینده (۳۱ خرداد ماه) بازگشایی شده و پروازهای مسافری نیز آغاز شده است.

وی افزود: مذاکرات همه کشورها با یکدیگر برای از سرگیری پروازهای مسافری آغاز شده است و هر روز خبری از گشایش‌ها و کاهش محدودیت سفرهای هوایی منتشر می‌شود و ایران نیز مانند دیگر کشورها مذاکرات خود را آغاز کرده است اما تا کنون به غیر از مقاصدی که برای پروازهای یکطرفه، دوطرفه و باری اعلام شده بود، مقصد دیگری برای انجام پروازهای خارجی نهایی نشده است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه پروازهای خارجی انجام شده غالباً یکطرفه است، گفت: در پی مذاکرات صورت گرفته با ترکیه و هماهنگی‌های انجام شده، احتمال بازگشایی مرزهای هوایی ترکیه در شنبه هفته آینده وجود دارد و در این صورت پروازهای خارجی مسافری به مقصد این کشور نیز به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 428813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.