روزنامه‌های ورزشی ۲۶ خرداد؛ فاجعه ویلموتس نزدیک است

به ادعای برخی رسانه‌ها فیفا در آستانه صدور رأی ۱۶۰ میلیارد تومانی به نفع ویلموتس برای فدراسیون فوتبال ایران است.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۲۶ خرداد - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "نمی‌گذاریم پرسپولیس به راحتی قهرمان شود" به اظهارات مهدی قایدی مهاجم جوان استقلال پرداخت، کسی که با درخشش خود در این فصل چشم همه را خیره کرده است و ترانسفر شدن او در پایان فصل دور از انتظار نیز به نظر نمی‌رسد.

"گل" با عنوان"کاپیتان‌های تیم ملی؛ مخالف فوتبال" به مخالفت برگزاری مسابقات توسط مسعود شجاعی و اشکان دژاگه پرداخت، این در حالی است که چشم امید میلیون‌ها ایرانی به درخشش این دو در خط هافبک تیم ملی برای بازی‌های انتخابی جام جهانی است امری که بدون تمرین و اجرای مسابقات ممکن نیست.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "آمار کرونا در فوتبال کم شده چون بازیکنان جای سفر به تمرین می‌روند" به ادعای جالب محمد حسین کنعانی زادگان پرداخت، ادعایی که حداقل در ظاهر و تعداد بازیکنان مبتلا به کرونا تصدیق آن مشخص است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "فاجعه بزرگ نزدیک است" به احتمال صدور رأی ۱۶۰ میلیاردی ویلموتس برای فدراسیون ایران توسط فیفا پرداخت، اتفاقی تلخ که اگر رخ دهد بی شک یکی از تلخ‌ترین دوران فوتبال ایران بعد از آن رقم خواهد خورد.

"ایران ورزشی" با عنوان"برایم بلیت گرفتند می‌روم با کسی هم کاری ندارم" به انگیزه بالای علیرضا بیرانوند برای حضور در تمرینات تیم جدید او پرداخت، انگیزه‌ای که باعث شده او با وجود حضور در تمرینات پرسپولیس تمام فکر خود را روی بلیت خود به بلژیک بگذارد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"امید برای ماندن بیشتر شد" به وضع قوانین جدید در اروپا برای ورود افراد از غیر این قاره پرداخت، قانونی که فعلاً حضور دروازبان تیم ملی را در بلژیک به تعویق می‌اندازد.

"صدای سپاهان" با عنوان "دوستانه و جانانه " به برد چهارگله سپاهان در بازی دوستانه مقابل ذوب آهن پرداخت، این برد در حالی رقم خورد که بازی قبلی این دو تیم را ذوب آهن با پیروزی پشت سر گذاشت.

کد خبر 428806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.