۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
خیابانی که بعد از ۶۰ سال آزاد شد!

شهردار خمینی‌شهر گفت: مسیر بلوار مرکزی در منطقه ورنوسفادران بعد از ۶۰ سال آزادسازی شد و خط دوم این بلوار که از خیابان امام خمینی (ره) شمالی را به خیابان منتظری متصل می‌کند، تا سه ماه دیگر احداث می‌شود.

علی‌اصغر حاج‌حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بخش عمده مطالبات شهروندان خمینی شهر، ساماندهی و رسیدگی به وضعیت خیابان‌های پرتردد و کاستن از بار ترافیکی آن‌ها است؛ شهروندان از فعالیت مشاغل مزاحم و نیمه مزاحم شهری گلایه دارند، وضعیت آسفالت کوچه‌ها و معابر هم مناسب نیست که رسیدگی به آن جزو اولویت‌های شهرداری در سال ۹۹ است.

وی تصریح کرد: شهروندان نیازهایی دارند که ممکن است از چشمان ما دور بماند، اما به سادگی قابل رفع است.

شهردار خمینی‌شهر با بیان اینکه یکی از پروژه‌های مهم که می‌تواند به روان سازی ترافیک و افزایش ضریب امنیت منطقه کمک کند، اجراهای بلوارها در بلوار مرکزی، بلوار آیت‌الله احمدی و خوزان بلوار شهدای خوزان است، خاطرنشان کرد: بلوار مرکزی تا سه ماه آینده احداث می‌شود.

حاج‌حیدری افزود: مسیر بلوار مرکزی در منطقه ورنوسفادران بعد از ۶۰ سال آزادسازی شد و خط دوم این بلوار که از خیابان امام خمینی (ره) شمالی را به خیابان منتظری وصل می‌کند، تا سه ماه دیگر احداث می‌شود.

وی ادامه داد: بخش‌های باقی مانده آزادسازی مسیر بلوار مرکزی، ظرف یکی دو روز آینده انجام می‌شود، این عملیات تاکنون حدود ۹۵ درصد پیشرفت داشته است؛ جابجایی تأسیسات برق و گاز نیز تا دو هفته آینده به پایان می‌رسد.

شهردار خمینی‌شهر با بیان اینکه طرح‌های آزادسازی در گلوگاه‌های شهر اجرا می‌شود، تصریح کرد: آزادسازی مسیر بلوار آیت‌الله احمدی و بلوار شهدای خوزان به موازات بلوار مرکزی در دست اقدام است که به روان سازی ترافیک در شهر کمک می‌کند.

حاج‌حیدری با اشاره به به تخصیص بودجه ۱۷ میلیارد تومانی به آسفالت ۱۴ بلوار و خیابان این شهر، افزود: با این اقدام تحولی بزرگ در وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌های شهر ایجاد می‌شود.

کد خبر 428797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.