سوختگی یک شهروند و مصدومیت سه آتش‌نشان در رشت

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از آتش‌سوزی یک ساختمان تجاری در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه یک شهروند دچار سوختگی و سه آتش‌نشانان به علت شکستگی سر و دودگرفتگی دچار مصدومیت شدند.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی در انبار سوپر مارکت در ساعت ۱۶:۳۵ دقیقه یکشنبه  ۲۵ خردادماه به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: ۴۱ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۱۷ دستگاه خودروی اطفایی، آبرسان، خودرو پشتیبان دستگاه تنفسی و نردبان به محل حادثه واقع در شهرک شهید بهشتی گلستان ۱۴ اعزام شدند.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت عنوان کرد: آتش سوزی در طبقه اول ساختمان تجاری پنج طبقه اتفاق افتاده بود و دود گرفتگی شدید ساختمان، تیم‌های نجات را به واحدهای مختلف کشاند که در نهایت ۱۷ شهروند از میان دود و آتش به مکان امن منتقل شدند.

وی اظهار کرد: در این حادثه یکی از شهروندان دچار سوختگی شد و سه آتش نشان به علت شکستگی سر و دودگرفتگی دچار مصدومیت شدند که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مؤمنی با بیان اینکه با تلاش تیم اطفایی از سرایت آتش به واحدهای ساختمانی همجوار جلوگیری شد، افزود: علت این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

گفتنی است؛ در این حادثه تیم‌های اورژانس، نیروهای انتظامی، راهور و برق و گاز نیز آتش نشانان را پشتیبانی کردند.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۷۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۴ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 428782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.