خرید ۴ دستگاه ضدعفونی‌کننده فرا بنفش UVC برای متروی اصفهان

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: در ماه‌های اخیر علیرغم شرایط مالی نامناسب شرکت به منظور بهبود شرایط و تامین رفاه حال شهروندان و استفاده بهینه از تکنولوژی و صنعت، چهار دستگاه ضد عفونی‌کننده فرابنفش UVC خریداری شده است.

احمدرضا طحانیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی دستگاه UVC را بر اساس آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای دنیا برای ضدعفونی کردن مترو و هواپیما و با دریافت مجوزهای لازم تولید کرده است.

وی افزود: با اشاره به تفاوت استفاده از دستگاه UVC برای ضدعفونی کردن واگن‌های مترو نسبت به روش‌های قبل، گفت: این روش مزیت‌های بیشتری نسبت به روش‌های قبل از جمله پوشش دهی بهتر دارد.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: با توجه به زمان‌بر بودن استفاده مواد ضدعفونی کننده پایه الکل از طریق سنتی و انتظار برای خشک شدن قطار و بعضی از محدودیت‌ها استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده، به کمک پرتو فرابنفش UVC می‌توان نقش مهمی در پیشگیری از شیوع ویروس، باکتری و در نهایت حفظ سلامت شهروندان ایفا کند.

وی افزود: در ماه‌های اخیر علیرغم شرایط مالی نامناسب شرکت مترو به منظور بهبود شرایط و تامین رفاه حال شهروندان و استفاده بهینه از تکنولوژی و صنعت، چهار دستگاه ضد عفونی‌کننده فرا بنفش UVC خریداری شده است.

طحانیان با ابراز خرسندی از دستیابی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی به تکنولوژی‌های روز دنیا، ادامه داد: در زمان‌هایی که رام‌های قطار شهری فعالیت ندارد از دستگاه UVC برای ضدعفونی کردن استفاده می‌شود.

کد خبر 428781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.