نمایندگان مجلس و شورای شهر اهداف مشترک دارند

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: اهداف مشترک نمایندگی مردم در خانه ملت و نمایندگی مردم در شورای شهر بالندگی، سرافرازی و آبادانی کشور است که باید مورد توجه باشد.

مطرح کرد:

تسریع در حل مسائل شهری با تعامل دو سویه شورا و نماینده خانه ملت

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مسعود سیادتی، رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در نشست مشترک شهردار و اعضای شورای شهر سمنا با نماینده دوره یازدهم مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه، با بیان اینکه نماینده پاسخگوی همه اقشار جامعه است، اظهار کرد: شورای پنجم اسلامی شهر سمنان با بهره گیری از افکار و سلیقه‌های متفاوت و وحدت نظر سعی کرده تا اقشار مختلف شهروندان را دریابد.

وی افزود: اهداف مشترک نمایندگی مردم در خانه ملت و نمایندگی مردم در شورای شهر بالندگی، سرافرازی و آبادانی کشور است که باید مورد توجه باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان با اشاره به تجربه کارگروه‌ها و شورای مشورتی در دوره دهم نمایندگی مجلس، تصریح کرد: بهره گیری از تجارب برگزیدگان شهر در قالب شورای مشورتی توانست ضمن ایجاد خرد جمعی و رصد مسائل مهم شهر، نماینده را در ارائه تصویر مناسب از مسائل شهری یاری کند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر یکی از نهادهای اجتماعی است که پایگاه مردمی دارد، ارتباط نماینده و شورای اسلامی شهر را مهم دانست و با تشکر از تعامل نماینده دوره دهم با مجموعه شهرداری و شورا ادامه داد: تعامل شهرداری، شورای شهر و نماینده مجلس در تسریع حل مسائل شهری سمنان نقش ارزنده‌ای داشت و امیدواریم این تعامل در دوره یازدهم هم ادامه داشته باشد.

سیادتی با تاکید بر حفظ جایگاه سمنان به عنوان مرکز استان، لزوم عدالت محوری و توجه ویژه به مرکز استان را خواستار و پیشنهاد برگزاری جلسات مشترک دوره‌ای به منظور بررسی و پیگیری مسائل شهر و شهروندان بین شهرداری، شورای اسلامی شهر و نماینده مردم را ارائه کرد.

کد خبر 428706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.