امیدواریم روابط ایران و لهستان به حالت عادی بازگردد

رئیس مجلس لهستان با تبریک انتخاب «قالیباف» به ریاست مجلس یازدهم، با بیان اینکه در شرایط کرونا باید با روحیه وحدت بین‌المللی به کارمان مشغول باشیم، گفت: امیدواریم با شکست بحران کرونا روابط پارلمانی دو کشور به حالت عادی بازگردد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، «الژبیتا ویتک» روز یکشنبه با صدور پیام تبریکی خطاب به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از طرف پارلمان کشور جمهوری لهستان و اینجانب، موفقیت‌تان در انتخابات ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک می‌گویم. معتقدم تجربه غنی حرفه‌ای‌تان جنابعالی را کاملاً برای این مقام معتبر و پرمسئولیت واجد شرایط کرده است.

‌وی افزود: در چنین موقعیت دشواری که ما در جدال علیه بیماری همه‌گیر جهانی هستیم، بسیار حائز اهمیت است که با روحیه وحدت بین‌المللی به کارمان مشغول باشیم. با این روحیه مایلم همبستگی کامل‌مان را با مردم ایران که به شدت درگیر این همه‌گیری هستند، ابراز کنم.

رئیس مجلس لهستان تصریح کرد: به امید آنکه ما به زودی قادر باشیم این بحران را شکست دهیم و به روابط عادی پارلمانی خود برگردیم، بهترین آرزوهایم را در سلامتی و موفقیت که برای جنابعالی رضایتمندی به ارمغان خواهد آورد، ارسال می‌کنم.

کد خبر 428692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.