قاسم حدادی فر مربی-بازیکن می‌شود؟

چهارصد و هشتادمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مربی - بازیکن ذوب آهن شوم؟ بی‌خیال! " عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های قاسم حدادی فر پیرامون نیمکت آشفته این فصل ذوبی‌ها دارد. حدادی‌فر در رابطه با شایعات مطرح شده در خصوص ادامه فعالیتش تحت عنوان مربی- بازیکن در ذوب‌آهن گفته: اصلاً چنین چیزی مطرح نشده و از نظر خودم، خواسته غیرمعقولی است. بی‌خیال این حرف‌ها باید شد و به چیزی جز تمرین و موفقیت ذوب‌آهن فکر نمی‌کنم.

"سپاهان در فوتبال زنان هم به اندازه مردان جاه طلب است" تیتر دیگری از این رسانه است و اختصاص به تیم فوتبال بانوان این باشگاه دارد. در میان تیم‌های حاضر در لیگ بانوان، سپاهان قوی‌ترین ساختار باشگاهی را دارا است و هر بازیکنی از بازی در سپاهان، استقبال می‌کند. با این حال بر خلاف انتظارات این تیم در سال گذشته نتوانسته جامی را در رشته بانوان کسب کند. البته سپاهان اگر در فوتبال زنان هم به اندازه فوتبال مردان جاه طلب باشد می‌تواند صیدهای تعیین کننده‌ای داشته باشد.

"سپاهانی‌ها هفته‌ای یکبار تست می‌دهند" عنوان پایانی این روزنامه است و در آن صحبت‌های رضا فتاحی، سرپرست زردها آورده شده است. فتاحی گفته: تست کرونا هزینه سنگینی برای باشگاه دارد و تاکنون چهار مرحله ازاین تست در سپاهان انجام شده و از این پس هفته‌ای یک بار تست کرونا باید گرفته شود چون برای حفظ سلامتی بازیکنان و ادامه تمرینات این کار انجام می‌شود.

برای مشاهده تمامی صفحات روزنامه فوتبال به وقت اصفهان اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 428688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.