آغاز حرکتی جدید برای مشارکت شهرداری و بخش خصوصی

شهردار اصفهان گفت: احداث کلینیک های خدمات خودرویی در شهر آغاز حرکتی جدید برای افزایش مشارکت بین شهرداری و بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی ظهر امروز _یکشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ _در آئین آغاز اجرای پروژه کلینیک خدمات خودرویی میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان که برای احداث آن ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، ضمن قدردانی از بخش خصوصی و اتحادیه‌ها برای مشارکت در احداث این کلینیک، اظهار کرد: این اقدام آغاز حرکتی جدید برای افزایش مشارکت بین شهرداری و بخش خصوصی به ویژه اتحادیه‌ها و صنوفی که مردم به خدمات آنها نیاز دارند، به شمار می‌رود.

وی افزود: طرح مربوط به پروژه‌ای که کلنگ احداث آن امروز بر زمین زده شد، سه هفته قبل در جلسه شورای سرمایه گذاری، تصویب و مقرر شد به روش سرمایه گذاری BOLT احداث شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: براساس برنامه ریزی شده کلینیک خدمات خودرویی میدان مرکزی میوه و تره بار باید در مدت یکسال احداث شود، اما امروز اعلام می‌کنیم این پروژه در مدت ۹ ماه اجرا و تا پایان سال جاری بهره برداری می شود.

وی با اشاره به روش سرمایه گذاری در احداث پروژه کلینیک خدمات خودرویی میدان مرکزی میوه و تره بار اظهار کرد: در روش سرمایه گذاری BOLT قرارداد پروژه برای مدت ۱۰ سال به شیوه خاص خود پابرجا خواهد بود.

نوروزی ادامه داد: با توجه به اینکه روزانه پنج هزار خودرو در میدان مرکزی میوه و تره بار تردد دارند احداث این کلینیک به عنوان مرکزی برای ارائه خدمات خودرویی برای افراد و مراجعه کنندگان از خارج و داخل شهر است و مرکز خدمت به شهروندان است.

کد خبر 428679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.