سیستانی: موضوعات شهری اصفهان با تعامل تحقق می‌یابد

فرماندار اصفهان گفت: امیدواریم ساماندهی موضوعات شهری در تعامل بیشتر تحقق یابد تا پاسخگوی انتظارات مردم به نحو مطلوب‌تری باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین سیستانی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در یکصد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه تعامل، انتقاد و گفت‌وگو میان مسئولان باعث افزایش کارایی برای رفع مشکلات استان می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر نزدیکی ارکان مدیریتی استان، فرصت مناسبی فراهم کرده تا از دل این هم‌زبانی آثار مثبتی برای شهر بروز پیدا کند.

وی با تقدیر از خدمات مدیریت شهری اصفهان، افزود: اقدامات ارزنده‌ای در اصفهان انجام شده که گزارش آن در جلسه هم‌اندیشی شب گذشته توسط شهردار اصفهان ارائه شد و نیاز است با اطلاع‌رسانی قوی‌تر شرایط را برای مشارکت مردم در این اقدامات فراهم کرد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: مدیریت استان با همت و تلاش خود موانع پیش‌روی انجام وظایف خود را از میان برمی‌دارد تا اهداف دولت تدبیر و امید و انتظارات مقام معظم رهبری تأمین شود.

سیستانی ادامه داد: جاری شدن آب در زاینده‌رود علاوه بر تأثیری که افزایش بارش‌ها بر آن گذاشت، با حسن تدبیری که در سال گذشته اتفاق افتاد، موجب رضایت کشاورزان را پیش آورد که البته همچنان موانعی نیز در این میان وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: ساماندهی موضوعات شهری نیز با تعامل بیشتر تحقق یابد تا پاسخگوی انتظارات مردم به نحو مطلوب‌تری باشیم.

کد خبر 428665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.