اجرای ۴۵۰ میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی در کرج

شهردار کرج گفت: امروز در شهر شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های اتصال بلوار انرژی اتمی به خیابان پیروزی شمالی، بهسازی بلوار اشتراکی شمالی و سالن دو منظوره ورزشی، بحرانی واقع در محدوده جغرافیایی منطقه هفت شهرداری کرج با ارزش ریالی ۴۵۰ میلیارد ریال بودیم.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، علی کمالی زاده در صفحه اینستاگرام خود آورده است:

«زمان را غنیمت شمرده‌ایم تا فرصت خدمت‌رسانی را از دست ندهیم و بر اساس همین وظیفه افتتاح هفته‌ای پروژه‌های عمرانی در کرج را تا آخر سال‌جاری به شهروندان وعده دادیم. به دنبال این تعهد امروز در کرج شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های " اتصال بلوار انرژی اتمی به خیابان پیروزی شمالی "، " بهسازی بلوار اشتراکی شمالی " و " سالن دو منظوره ورزشی – بحرانی " واقع در محدوده جغرافیایی منطقه هفت شهرداری کرج با ارزش ریالی ۴۵۰ میلیارد ریال بودیم.

پروژه اتصال بلوار انرژی اتمی پروژه‌ای به طول ۴.۵ کیلومتر است که به موازات بلوار مؤذن اجرا شده و در کاهش بار ترافیکی این بلوار در حد فاصل بلوار انرژی اتمی و خیابان پیروزی شمالی، ایفای نقش می‌کند.

بهسازی بلوار اشتراکی شمالی نیز طرحی به طول یک‌هزار و ۱۰۰ متر است که از بلوار مؤذن آغاز و به عنوان اصلی‌ترین مسیر تردد وسایل نقلیه به محدوده آتشگاه محسوب می‌شود. در این پروژه وضعیت نامتناسب و ناایمن تیرهای برق در ریفیوژ میانی همچنین مشکلات متعدد ترافیکی این محدوده برطرف و ساماندهی شد.

سالن دو منظوره ورزشی- بحرانی منطقه هفت شهرداری نیز با دارا بودن یک‌هزار و ۳۰۰ مترمربع زیربنا که دارای سوله یک‌هزار متری است نیز افتتاح شد.»

کد خبر 428663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.