۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک شد

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: خیران اصفهانی در قالب برگزاری برنامه یک شهر ضیافت از طریق سیمای مرکز اصفهان و جشن گلریزان بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد کمک کردند.

به گزارش ایمنا، محمدرضا حبیبی اظهار کرد: امسال در ایام و لیالی پرفضیلت ماه رحمت الهی با هدف جذب حداکثری کمک‌های مؤمنانه خیران نیک اندیش با در نظر گرفتن مشکلات ناشی از شیوع کرونا و ممنوعیت برگزاری تجمعات، برنامه‌های مختلف جشن گلریزان متفاوت با سال‌های گذشته با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که مهم‌ترین آن‌ها برنامه یک شهر ضیافت بود که جا دارد از همکاری خوب صداوسیمای مرکز استان، ستاد دیه، انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان، اداره کل زندان‌ها، شورای شهر و شهرداری و خیران و همیشه در صحنه اصفهان در این خصوص تشکر کنم.

رئیس کل دادگستری استان افزود: این برنامه‌ها از طریق پویش‌های مردمی در فضای مجازی و اعلام شماره حساب‌ها و کدهای دستوری در سطح استان برگزار شد و ستاد دیه نمایندگی استان نسبت به جمع آوری کمک‌های خیرین اقدام نمود.

وی خاطرنشان ساخت: بار دیگر اقشار مختلف مردم خیراندیش استان اصفهان با حضور و شرکت در این برنامه‌ها برگ زرین دیگری در زمینه ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار، گذشت، نوع دوستی و نیک اندیشی را رقم زدند.

حبیبی یادآور شد: در مجموع ۲۹ برنامه یک شهر ضیافت و جشن گلریزان به صورت پویش فضای مجازی در شهرستان‌ها و شرکت فولاد مبارکه برگزار شد و مبلغی بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی، غیرنقدی و تعهدی از سوی خیران تعهد و اهدا گردید.

وی افزود: علاوه بر این فراهم نمودن زمینه آزادی بیش از ۱۰۰ نفر زندانی در برنامه یک شهر یک ضیافت و در مجموع آزادی ۱۲۴ مددجو در دو ماه اول سال جاری با اصل بدهی بیش از ۳۲ میلیارد تومان و نیز اخذ گذشت از شاکی معادل ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و همچنین واریز مبلغ ۳۵۸ میلیون تومان وجه نقد به حساب‌های اعلامی انجمن حمایت از زندانیان اصفهان در برنامه یک شهر یک ضیافت نتیجه این اقدام خداپسندانه در این ایام مبارک بود.

کد خبر 428661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.