احداث کلینیک خدمات خودرویی سبک اصفهان با مشارکت بخش خصوصی

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از احداث کلینیک خدمات خودرویی سبک با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: کلینیک خدمات خودرویی شهرداری اصفهان نیاز امروز شهر اصفهان است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تأثیر ایجاد مجتمع‌های ساماندهی در مشاغل مختلف، اظهار کرد: در راستای ساماندهی مشاغل شهری و کاهش معضلات شهری کلینیک‌های خودرو در مناطق مختلف احداث می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افزایش جمعیت و در پی آن افزایش نیاز شهروندان به دریافت خدمات موجب فعالیت مشاغل به صورت خطی شده است که این امر جدا از مباحث زیبایی موجب ایجاد ترافیک با توجه به نبود پارکینگ، آلودگی محیط و بسیاری از مشکلات دیگر به دلیل نبود زیر ساخت‌های مناسب می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: آلودگی صوتی، آلودگی سیما و منظر شهر، سد معبر و ایجاد گره ترافیکی و تهدید امنیت اجتماعی را می‌توان از موارد آلایندگی و مزاحمت به دلیل پراکندگی مراکز صنف خدمات خودرویی نام برد که به همین دلیل احداث نخستین کلینیک خدمات خودرویی در دستور کار سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان قرار گرفت.

وی با اشاره به هدف ایجاد کلینیک‌های خدمات خودرویی در سطح شهر گفت: توسعه و ساماندهی هدفمند مشاغل شهری، بهبود نظام توزیع کالا و خدمات و همچنین بهبود محیط زیست شهری و در نتیجه افزایش زنده دلی شهر همراه با احیا و رعایت اصول معماری و شهرسازی در ایجاد و توسعه مراکز خدماتی و هدایت و جهت‌دهی جریانات اقتصادی و مشاغل در راستای توسعه پایدار شهر از اهداف کلان شهرداری اصفهان به منظور ایجاد کلینیک‌های خودرو است.

رئیس هیئت مدیره سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: به منظور شناسایی و استفاده از توان بخش خصوصی با همکاری سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری پروژه مشارکتی ایجاد کلینیک خدمات خودرویی میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان در اولویت این سازمان قرار گرفت و طی روند قانونی با مشارکت بخش خصوصی، امروز کلنگ احداث نخستین کلینیک خدمات خودرویی بر زمین زده می‌شود.

امیری با اشاره به دلیل انتخاب میدان مرکزی میوه و تره بار به عنوان نخستین مکان برای احداث کلینیک خدمات خودرویی، گفت: با توجه به تردد روزانه بیش پنج هزار خودرو سبک در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و نیاز ارائه خدمات به این خودروها طبق بررسی‌های انجام شده و هماهنگی اتحادیه صنف خودروهای سبک، محل احداث نخستین کلینیک خدمات خودرویی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان جانمایی شده است.

کد خبر 428592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.