عدالت فضایی در توزیع فضاهای شهری اصفهان

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه با اجرای طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای عدالت فضایی در توزیع فضاهای شهری ایجاد می‌شود، گفت: فاز دوم و سوم این طرح طراحی شده و به محض احراز نتایج فاز نخست اجرا خواهد شد.

داریوش امانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اجرای طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای نه تنها ارتباط مالی پاکبان با رانندگان خودروها قطع می‌شود، بلکه تجهیزات هزینه‌ساز و کم اثری همچون پارکومتر در این طرح وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ساعت اجرای طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای از هفت صبح تا ۲۱ شب است، افزود: وقتی با برنامه‌ریزی از حاشیه معابر برای پارک خودروها بیشترین استفاده را ببریم،  این امکان برای اکثریت فراهم می‌شود که علاوه بر استفاده از پارک حاشیه‌ای، ترافیک ایمن و روان‌تری داشته باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: این طرح در فاز نخست در ۱۳ خیابان اجرا شده و فاز دوم و سوم آن نیز طراحی شده که به محض احراز نتایج اجرای آن در فاز نخست، مراحل بعدی را اجرا خواهیم کرد.

وی گفت: حدود دو ماه در قالب طرح آزمایشی در ۱۳ خیابان شهر بنرهای طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای نصب و اطلاع رسانی گسترده انجام شد.

امانی اظهار کرد: در طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای، متقاضیان باید برای ثبت‌نام و درج مشخصات خودرو در سامانه park.mytraffic.ir اقدام کرده و از سه طریق اصفهان کارت، پرداخت اینترنتی در سایت مربوطه و اپلیکیشن اصپارک نسبت به پرداخت هزینه خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: غیر از سایت park.mytraffic.ir، خط تلفن ۳۴۰۳۵ در نظر گرفته شده که خدمات آن به صورت ۲۴ ساعته است و در هر شیفت کاری آن پنج کارشناس جوابگوی شهروندان برای رفع هر نوع مشکل در زمینه این طرح هستند.

کد خبر 428568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.