اپل از آیپاد جدید خود رونمایی کرد

شرکت اپل پس از گذشت چهار سال از آیپاد جدید با قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود اینکه آیپاد به یک گجت قدیمی تبدیل شده است، اما به دلیل اندازه کوچک و قیمت کم خود هنوز هم طرفداران خاصی دارد. زمانی که کاربری آیپادهای اپل در سال ۲۰۰۸ در اوج بود، این غول دنیای فناوری توانست بیش از ۵۵ میلیون دستگاه را به فروش برساند. اما در سال ۲۰۱۳ تعداد آیپادهای فروخته شده به ۲۰ میلیون کاهش پیدا کرد؛ به همین دلیل اپل دیگر تمایل نداشت آیپادهای جدید وارد بازار کند.

آیپاد جدیدی که اخیراً اپل از آن رونمایی کرده به تراشه A10 Fusion مجهز شده است که نسبت به تراشه‌های مورد استفاده در نسل‌های قبل، سرعت بیشتری دارد. حافظه اصلی مورد استفاده در این آیپاد نیز ۲۵۶ گیگابایت بوده که نسبت به مدل‌های قبلی ارتقا پیدا کرده است. گجت مذکور از اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند. آیپاد تاچ از نظر ظاهری تفاوت خاصی با مدل‌های پیش از خود ندارد و دارای کلید Home و نمایشگر کوچک چهار اینچی است.

آیپاد جدید در رنگ‌های خاکستری، سفید، طلایی، صورتی، آبی و قرمز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این محصول از روز سه شنبه در ۲۷ کشور دنیا عرضه خواهد شد. قیمت نسخه ۳۲ گیگابایتی آیپاد اپل، ۱۹۹ دلار و قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن ۳۹۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 428554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.