نگذاشتید تیم ملی با کی روش راهش را ادامه دهد

چهارصد و هفتاد و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نگذاشتید تیم ملی با کی روش راهش را ادامه دهد" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به مطلب انتقادی در مورد صحبت‌های تاج و میثاقی در زمان انتخاب ویلموتس دارد. در این مطلب یادآوری شده که تاج و میثاقی فراموش کرده‌اند که زمانی تاج از انتخاب سرمربی بلژیکی تیم ملی تعریف و میثاقی آن طرف میز صحبت‌های تاج را تأیید می‌کرد. نویسنده مطلب بر این باور است که نگذاشته‌اند تیم ملی راهش را با کی روش ادامه دهد و حالا همه مقصران باید جوابگو باشند. مثل بزرگان رسانه، رسانه‌های بزرگ و غیره که در دوران حضور کی روش بر سر راه او مانع تراشی می‌کردند.

"جواد محمدی را برکنار نمی‌کنیم" تیتر دیگری از این رسانه است که اختصاص به صحبت‌های مدیرعامل کارخانه ذوب آهن دارد. یزدی زاده گفته که محمدی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به علت دست و پنجه نرم کردن با بیماری و کسالت مدتی در این باشگاه حضور نداشته و به محض بهبود وضعیت، او همچنان می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد. او افزود: هیچ برنامه‌ای برای برکناری محمدی ندارد و می‌تواند پس از بهبود وضعیت سلامت خود به کار خود ادامه دهد.

"شمارش معکوس برای اولین دادگاه ورزشی" عنوان پایانی این روزنامه است که به ابعاد تازه قرارداد ویلموتس و نیاز ورود نهادهای نظارتی به این پرونده پرداخته است. در این مطلب آمده وقتی رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید از ورود نهادهای نظارتی به پرونده ویلموتس استقبال می‌کند، طبیعی است که مردم نیز شمارش معکوس را برای اولین دادگاه ورزشی آغاز کنند. در این شرایط مردم توقع دارند در این بازار داغ دادگاه‌ها، یک بار هم دادگاهی در خصوص پول‌های به باد رفته فوتبال برگزار شود.

برای مشاهده تمامی صفحه‌ها روزنامه فوتبال به وقت اصفهان اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 428474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.