برگزاری نمایشگاه‌های استان اصفهان از سر گرفته می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان از آغاز برگزاری نمایشگاه‌های استان اصفهان از سوم تیرماه خبر داد.

علی یارمحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره زمان از سرگیری نمایشگاه‌های استان اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه‌های استان اصفهان از تاریخ سوم تیرماه و با برپایی هجدهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی از سر گرفته خواهد شد.

وی افزود: اولین نمایشگاه استان از سوم تا ششم تیرماه به مدت چهار روز و از ساعت ۱۰ الی ۱۸ در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان ادامه داد: از مدت‌ها پیش شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان با همکاری ستاد پیشگیری از شیوع کرونا استان برای تهیه و تنظیم پروتکل‌های بهداشتی به منظور برگزاری امن نمایشگاه‌های استان در تلاش بوده است. این پروتکل‌ها در چندین حوزه تهیه و جمع بندی شده است بنابراین می‌توان گفت که نمایشگاه‌های استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

یارمحمدیان درباره جزئیات این پروتکل‌های بهداشتی نیز خاطرنشان کرد: به طور کلی مفاد این پروتکل‌ها برای موارد مختلف از جمله غرفه سازی، مشارکت‌کنندگان، شرکت‌های حاضر، برگزاری رونمایی‌ها و افتتاح‌های احتمالی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برگزاری نمایشگاه‌های استان اصفهان پیشتر به دلیل شیوع گسترده بیماری در استان و به دستور ستاد مبارزه با کرونا لغو شده بود.

کد خبر 428471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.