نگهداری بیش از یک میلیون تجهیزات شهر بر اساس برنامه مدون

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری شهرداری اصفهان گفت: در شهر بیش از یک میلیون تجهیز برای نگهداری در اختیار این مدیریت است که سرویس‌دهی آنها به موقع و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده انجام می‌شود.

سید مهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از حدود پنج هزار و ۳۰۰ هکتار عرصه فضای سبز شهر سه هزار و ۶۵۰ هکتار آن در اختیار شهرداری اصفهان است که این سازمان تعیین می‌کند چگونه با استفاده از تجهیزات آبیاری و شیوه‌های نوین برای صرفه‌جویی در مصرف آب از این گنجینه طبیعی شهر حفاظت استفاده کند.

وی افزود: این تجهیزات و دستگاه‌ها برای حفظ و حراست از فضای سبز شهر نیاز به نگهداری و تعمیرات دوره‌ای دارد که بخشی از هزینه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری اصفهان متنوع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه‌های تأسیسات شهری را در اختیار دارد که شامل تمامی تأسیسات آبرسانی و آبیاری، آبنماها، روشنایی پارک‌ها و اماکن عمومی، نورپردازی ابنیه تاریخی و معاصر، پل‌های معابر اصلی شهر، شبکه توزیع برق محلی شهرداری و تجهیزات مربوط به مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و بازی کودکان در پارک‌ها است.

وی با بیان اینکه نگهداری تمام تأسیسات به جز فضای سبز که در داخل پارک‌ها و اماکن عمومی وجود دارد، بر اساس یک برنامه مدون انجام می‌شود، گفت: هر تجهیزی که وارد عرصه شهری می‌شود در سیستم مربوطه ثبت سوابق شناسنامه‌ای شده و بر اساس روش‌های استاندارد نگهداری و تعمیرات برای نگهداری این تجهیزات برنامه ریزی می‌شود.

حسینی با اشاره به انجام سرویس‌های دوره‌ای برای نگهداری این تجهیزات و تأسیسات شهری، گفت: سیستم‌های آبیاری، آبنماها و سامانه‌های روشنایی پارک‌ها هر روز کنترل، رصد و پایش می‌شود.

وی اظهار کرد: در شهر اصفهان بیش از یک میلیون تجهیز برای نگهداری در اختیار مدیریت بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری است که سرویس‌دهی آنها به موقع و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده انجام می‌شود.

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تیم ایمنی بهداشتی عمومی روزانه این تجهیزات را بر اساس چک لیست ایمنی کنترل کرده و کوچک‌ترین ایرادها ثبت و به قسمت مربوطه ابلاغ می‌شود تا آن نقطه غیرایمن رفع اشکال شود.

کد خبر 428459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.