آغاز گلکاری تابستانه در شهر یاسوج

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج از آغاز گلکاری تابستانه در شهر یاسوج خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار بوته گل آهار، جعفری و همیشه بهار در پارک‌ها، میادین و بلوارهای سطح شهر یاسوج در حال کشت است که بزودی گل‌های این بوته‌ها تقدیم شهروندان خواهند شد.

به گزارش ایمنا، ناصر داور اظهار کرد: در یک ماه گذشته با اقدامات شبانه روزی در حوزه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهر یاسوج، شاهد تحولات خوبی در این در حوزه هستیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های اخیر این سازمان خاطرنشان کرد: اصلاح چمن پارک‌ها، بلوارهای اصلی و فرعی شهر در روزهای گذشته به نحو مطلوبی انجام شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج گفت: برای مقابله با آفات درختان کار سمپاشی درختان و درختچه‌های شهر نیز توسط چند اکیپ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

داور تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم با توجه به سمپاشی درختان مراقب کودکان خود باشند تا به درختان تازه سمپاشی شده دست نزنند.

وی از آغاز گلکاری تابستانه در شهر یاسوج خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار بوته گل آهار، جعفری و همیشه بهار در پارک‌ها، میادین و بلوارهای سطح شهر یاسوج در حال کشت است که بزودی گل‌های این بوته‌ها تقدیم شهروندان خواهند شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: تاکنون چندین حجم و المان کوچک توسط نیروهای سازمان ساخته شده و تعدادی از آنها در پارک‌ها و میادین شهری نصب شده است که پیش از این دوره چنین اقداماتی سابقه نداشت.

داور با بیان اینکه تعمیر و راه اندازی فواره‌های شهری از دیگر اقدامات مدت اخیر است، خاطرنشان کرد: به دستور ستاد مقابله با کرونا پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی همچنان تعطیل هستند و از شهروندان تقاضا داریم در حفظ نگهداری گل‌ها و چمن‌های شهر بیش از گذشته ما را یاری کنند تا شهری زیبا و شایسته داشته باشیم.

کد خبر 428448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.