ابلاغ موارد پیشگیری از شیوع کرونا به رانندگان تاکسی‌

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: رانندگان تاکسی‌ها همچنان ملزم هستند تا در صندلی عقب خودرو بیش از دو مسافر سوار نکنند.

به گزارش ایمنا، سعید بشیریان بناب با بیان اینکه موارد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در تاکسی‌ها رعایت می‌شود، اظهار کرد: با توجه به ضرورت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و همچنین تصمیم گیری ستاد مقابله با کرونا به رانندگان تاکسی‌ها ابلاغ کرده‌ایم که موارد پیشگیری و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: یکی از این موارد، سوار نکردن بیش از دو مسافر در صندلی عقب خودرو است که می‌تواند در پیشگیری از شیوع کرونا مؤثر باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز عنوان کرد: این مورد را اغلب رانندگان تاکسی رعایت می‌کنند، اما در بعضی مسیرها خود مسافران به دلیل اجتناب از پرداخت مبلغ اضافی، مایل به سوار شدن سه مسافر در صندلی عقب خودرو هستند.

وی افزود: علاوه بر رعایت رانندگان تاکسی باید خود مسافران نیز فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی را رعایت کنند تا مانع از شیوع کرونا شوند.

بشیریان بناب خاطرنشان کرد: در همین راستا به همه رانندگان تاکسی‌ها کاورهای مخصوصی داده شده تا فضای بین راننده و مسافران از هم جدا شود.

کد خبر 428436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.