ابوترابی: سازمان ملل با گستاخی تمام از عربستان رشوه می گیرد

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: حکومت سعودی کاملاً بی‌رحمانه مراکز مردمی یمن مانند مدارس و بیمارستان‌ها را مورد اصابت موشک‌های خود قرار می‌دهد و سازمان ملل نیز با گستاخی تمام از این کشور رشوه می‌گیرد تا در مقابل کشتار کودکان و زنان یمنی سکوت کرده و آن را نادیده بگیرد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون ادعای سازمان ملل مبنی بر دخالت ایران در حمله به آرامکو اظهار کرد: متأسفانه آمریکایی‌ها قوانین جهان را زیر پا گذاشته و به هیچ یک از معاهده‌های بین‌المللی از برجام گرفته تا تصمیمات دیوان کیفری، پایبند نیستند. امروز نیز با گستاخی تمام، تحریم دیوان کیفری بین‌المللی را اجرایی کرده‌اند.

وی افزود: آمریکا، انگلستان و رژیم صهیونیستی تأمین کنندگان نیازهای عربستان سعودی در جنگ با یمن هستند. حکومت سعودی به صورت کاملاً بی بی‌رحمانه مراکز مردمی یمن مانند مدارس و بیمارستان‌ها را مورد اصابت موشک‌های خود قرار می‌دهد و سازمان ملل نیز با گستاخی تمام از این کشور رشوه می‌گیرد تا در مقابل کشتار کودکان و زنان یمنی سکوت کرده و آن را نادیده بگیرد.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جای تعجب دارد، سازمان مللی که به رسالت اصلی خود پایبند نیست و از مردم ستم دیده یمن در مقابل حملات عربستان حمایت نمی‌کند، سعی دارد با فرافکنی و مقصر دانستن ایران در حادثه حمله به تأسیسات نفتی آرامکو، افکار عمومی را فریب دهد.

کد خبر 428429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.